TEZCAN ÖZDEMİR: ''SAPANCA'DA ZORU BAŞARDIK''

GÜNCEL

TEZCAN ÖZDEMİR: ''SAPANCA'DA ZORU BAŞARDIK''

NG Güral Sapanca Wellness and Convention Genel Müdürü Tezcan Özdemir, Sapanca'da yüzde 70 doluluk oranına ulaşan otel ile yerli ve yabancı turistlerin çekim alanı yarattıklarını söyledi.

"NG Güral Sapanca Wellness & Convention", İstanbul'a sadece dakika mesafede, orman içinde doğa ile uyumlu bir tatil ve dinlence mekanı... Otelin bulunduğu alanda uzun süre hizmet eden Ulaştırma Bölüğü 1981'de taşınınca arazinin yeni sahibi Kırkpınar Belediyesi de, turizm amaçlı kullanılmak üzere 49 yıllığına "NG Güral Sapanca"ya devretmiş. 

Otelde bir kaç gün de olsa kalma şansı yakalarsanız dünyadaki bütün kışlaların insanlara hizmet eden, ülke ekonomisine yararı olan, barışın ve kültürler arası ilişkinin gelişmesine katkı sunan dinlence yerlerine dönüşmesini diliyorsunuz... 

Genel Müdür Tezcan Özdemir ile bu başarı hikayesini konuştuk...

- Mimari ve doğanın korunmuşluğu göze çarpıyor... 
- Evet otel konumu ile şehrin stres ve karmaşasından çok uzakta yer alıyor. Otel, içinde bulunduğu muhteşem doğa ile uyumlu ve tek bir ağaç kesmemek için özel planlanan mimari yapısı ve özenli dekorasyonu ile misafirlerine doğa içinde konforu sunmayı amaçlıyor. Biz doğayı korumanın yanısıra ağaçlandırma çalışmalarını da sürdürüyoruz. Son bir yılda 500 olmak üzere 3 yılda yaklaşık 4 bin dolayında irili ufaklı ağaç dikimi yapıldı. Tabii doğayı korumanın pek çok yolu var. Tüketime de dikkat etmek gerekiyor. 

Aydınlatmada enerji tasarrufu sağlanması, suyun dikkatli kullanılması ile bütün atıkların geri dönüşüme gönderilmesi de uygulamalarımız arasında...

- Yaz kış turizminden kongre turizmine, haftasonu dinlencesinden SPA turizmine kadar çok amaçlı olması yönetimi zorlaştırmasına karşın iç ve dış turizmde çekim alanı yarattığı söylenebilir mi?
- İstanbul'a yakın olması avantaj olmasına karşın, Sapanca, Güral Sapanca Wellness & Convention'un açılmasıyla bir destinasyon gelmiştir . Bu durumda çekim alanı yaratmada tüm ekibin başarısı öne çıkıyor. Misafir memnuniyeti hepimizin birinci önceliğidir. 

NG Güral Sapanca, özellikle 2010 yılı itibariyle, tatil amaçlı konaklamaların yanı sıra toplantı gruplarının da vazgeçilmez adresi haline geldi. Bu sebeple; toplantı gruplarına en iyi hizmeti sunabilmek için gerekli temel imkanların (her biri doğa manzaralı olarak hazırlanan farklı büyüklüklerdeki toplantı salonları, konforlu ve ferah odaları, geniş bahçe ve aktivite alanları, açık ve kapalı yüzme havuzları, yaklaşık 5bin m2 alana kurulu Spa merkezi) yanı sıra kalite ve eğitime yapılan yatırımlarla, üstün hizmet anlayışı Sapanca Bölgesine taşınmış ve bölge gelişimine katkıda bulunuldu. 

NG Güral Sapanca üstün hizmet kalitesi, donanımlı personeli ve fiziki koşullarına yaptığı yatırımlarla kalite belgesini almaya hak kazanmış ve Türkiye'de 7 farklı kalite belgesine sahip tek 5 yıldızlı otel olma başarısını gösterdi.

Tüm bunlara ek olarak NG Güral Sapanca'da diğer otellerden farklı ürünler ile de toplantı misafirlerine hizmet veriliyor. Otelde bulunan Aliva Sağlık Yaşam Merkezi ile birlikte yapılan çalışmalar sonucu oluşturulan Business-Wellness paketleri ile günümüzün en önemli ihtiyacı sağlıklı beslenme ve sağlıklı yaşam tüyoları toplantı gruplarının hizmetine sunuldu. 

Sürekli gelişim ve iyileştirmeye inanan ekibi ile NG Güral Sapanca her yıl toplantı misafir portföyüne yeni firmalar eklemenin yanı sıra hali hazırda hizmet vermekte olduğu firmalar tarafından da tekrar tekrar tercih edilmektedir. Bu durum NG Güral Sapanca'nın elde ettiği başarının en önemli göstergesidir.

NG Güral Sapanca'da iki yıl önce operasyonel başarılara güvenilerek başlanan kalite yolculuğunda, ISO ödülleri, Euroespa Wellness belgeleri ve Yeşillenen Oteller Belgesi almaya hak kazanıldı.

Açık Gazete